230 gramų mėsos.

Aš negyva, negyva, negyva...

"Visur laisvė. Tai paslaptis.
Tiktai tu nesi laisvas. Šoki pagal kitų dūdelę: sėdi, kol pasako "stokis", ir stovi it įbestas, kol sukomanduoja "eik". Gal tau net patinka. Juk taip lengva. Nereikia nieko galvoti. Net nebūtina jausti.
Kartais traukau pečiais, kaip ši žemė mane dar nešioja. mama, tėtis, mokykla - visi neriasi iš kailio, kad tik mane įspraustų į kampą. Buvo uždarę su geruoliais ir įkišę pas šunsnukius. Ko tik man nedarė. Bet aš atsilaikiau.
O kaip tu?
Tai smegenų plovimas, suprantat? Turi eit į mokyklą, laikyt egzus, stot į universitetą ar aukštąją, gaut darbą, ištekėt ar vest, nepavėluot į traukinį antraip tavo gyvenimas nueis šuniui ant uodegos. Taigi. Vos gimęs pakliūni jiems į nagus. Jie saugo kiekvieną tavo žingsnelį. Kai pats turėsi vaikų, jie ir jiems lieps nešiot plastikines kaukes ir įkvėpti tik tada, kai į skylę virš nosies įmes centą.
Ištempk ausis: reikia numanyt, koks šitas pasaulis yra iš tikrųjų. Oras nemokamas. Ką, ne naujiena? Puiku. maistas nemokamas. a, šito greičiausiai nežinojai. Klausykis, aš tave išmokysiu. tiesiog pasiemi nuo virtuvės stalo ką randi ir ko nori, nešiesi ir valgai. Aha, įtariu, manai jog prieš valgydamas turi pereiti visą užburtą ratą: mokykla-universitetas-darbas-atlyginimas. taip?
Per daug klausiai kitų.
Tai nesunku. Tereikia panorėti, ir tu gali tapti bet kuo. Tai didelė paslaptis. Tu stebuklingas. Tu fantastiškas.esi kas tiktai nori. Patikėk.
Kartais matau pro langą žmogelius-sraigtelius šliaužiančius į darbą ar mokyklą. Ir man knieti jiems sušukt: " heyy, paklausykit, jūs tikrai ne taip gyvenat".
bet aš neaušinu burnos. Bergždias reikalas. Turbūt jie sveria apie šešiasdešimt tūkstančių tonų. Aš esu per šviesmetį nuo tokių žmonių. Jie manęs nė nepastebi.

Nori sužinoti dar daugiau? Ištempk ausis: pasakysiu jums viską. Tu gali daryti bet ką, kas tik šauna į galvą. Tu manimi netiki. Manai, kad tai mergiotei ne visi namie. Aha, man ne visi namie, nes aš esu aš. o kas tu? Tu tai jie. Net nežinai šito. Beveik galiu garantuoti, kad ir nebandei sužinot.
Pameni, kai mažas iškrėsdavai kokią šunybę ar pasakydavai ne tai, ką reikia? suaugusieji aprėkdavo tave neklaužada ar negeru vaiku. Tačiau netiesa - tu darei blogą, bet pats nebuvai blogas. Tu esi gražus. Tu nuostabus, nors ir ką darytum. Viskas yra nuostabu, nes tai darai tu. Tu stiprus: gali daryti bloga ir žinoti, kad tai bloga, arba daryti gera ir žinot, kad tai gera. tačiau tavęs tai nekeičia. tu esi tu.
Ištemp kausis. Tu gali būti kuo tik panorėsi. Tačiau būk atsargus. tai burtai. Magija. Klausykis šių žodžių. Tu gali būti kas tik nori, gali daryti ką nori. Gali būti kas tik nori, gali daryti ką nori. Išmok šį burtažodį.
Tu esi viskas.. Viskas ir kiekvienas, bet kas. aš - geriausias įrodymas. Kol išlieki savimi, tol gali pakęsti didžiausią pažeminimą ir netgi jausti malonumą, nes tu, o ne kas kitas tai patiria. gali net bučiuoti jiems subines jei nėra kitos išeities. Tik įsiklausyk į jų, mokytojų, politikų, tėvų žodžius. Jie nepavargsta kartoję, kad esi ilgapirštis, jei mėgsti vogti, esi kekšė, jei ištvirkauji, esi narkomanas, jei mėgsti svaigintis. Jie nori įsibrauti į tavo smegenis ir jas valdyti.
Turbūt manai, jos tėveliai tave myli, bet užtenka išklysti iš tiesaus kelio ir jie sumaišys tave su žemėm. jie baudžia už tai, kad nori būti savimi. neužkibk ant jų kabliuko. Niekas negali tavęs pakeisti, išlik gražus.
Aš viską išbandžiau, viską. Įsivaizduojat - išbandžiau. Viską, ko tu niekada nedrįsai padaryti, nors apie tai ir svajojai, bet paskui išmetei iš galvos nes supratai, kad niekada nepadarysi. Aš tai padariau. Aš padariau vakaro, kol tu dar gulėjai lovoje.
ką pasakysi? Kada tavo eilė?".

Gyvenimas keistas. jei tu pernelyg protingas arba pernelyg gražus, nesitikėk geros pabaigos. O jei esi toks įtartinos išvaizdos padaras kaip aš, gali tiesiog atsiloši ir mėgautis gyvenimu kaip niekada nesibaigiančiu teniso maču... Kamuoliuko skraidymu iš vienos pusės į kitą.. Pakšt... pakšt... pakšt....
Nuostabu.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter