Breath and believe. Livin' free.

Jah.
Jaučiuosi kaip kokia serganti. Kojos linksta, galva svyra, niekas į ją nelenda, o tai yra blogai, nes ryt rašom chemiją. Gal ne kiek kūniška ta liga, kaip kokia dvasinė. Jetau, kas man yra....?
Kala kažkokia muzika. The Big Pink - Dominos. Rašau šitą pranešimą taip ilgai, kad daina persijungė ir jos vietą užėmė MGMT - Kids. Ir dar ilgiau - The Doors - Light my fire.
Matyt, čachros užsikimšo, ir su pailgosiomis smegenimis kažkas negerai.Vėl persijungė - Wolfmother - Vagabond.
Man jau kemšasi trečiosios akys, čachros. Matyt, mano dievas mane apleido. Būtų labai nuostabu, jei žinočiau, kas jis. Vieni tiki į hamurabį, kiti - į Budą. O aš tikėsiu į Būdą. Į tokią, kur sulyst galima. Ir tupėsiu joj, su savo užsikimšusiais dvasiniais kanalais, kol mano kepenis pribaigs cerozė, kasa pamirš nukenksmint rūgščias skrandžio sultis ir jos, išsilieję man į tiesiąją žarną išgrauš vidurius.
dabar dar viena - Wolfmother - Love Train. Noriu, kad mano ausų būgneliai sprogtų ir ištaškytų smegenis į šonus. Ir noriu išrėkt - nėr tokio dalyko kaip tas love.
Tėtis žvengė iš manęs, šiandien besirausiančios vinilinių plokštelių krūvos šlamšto supirktuvėj. mat išpeikiai daugelį ir išvadinau hipiškom. Hipiai yra kieti. Bet tik ne vokiečių kalba. Jau mokykloj aš jos pakęst negaliu, o namie su ja prasidėt tikrai nenoriu.
Ar mano galva prikimšta tokių nesąmonių, aš aš pati ją prisikimšau. Čia ne klausimas. Čia šiaip. Kažkas. man reika išvalyt čachras ir kanalus, trečiosios akies užkaborius. Vėl persijungė. Jimi Hendrix - Wild Thing.
Skanių morkų, gerų ūsų.
Rupūs miltai - saldūs kleckai, kaip sakė Kernagis...
Labos.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter