Tavo kojinės "Adidas", o mano tik suplyšę.

Mane žavi plūduriuojantys ritmai kirčiavime ir visiškai sumuzikėjusi kasdieninė rutina.Viskas prasideda ir baigiasi ketvirtinėmis, kojos mušamomis natom. Taip seniai turėjau rankose visas gijas - visą pasaulį. Viskas verčiasi per galvą ir byra ant kojinių. Žinau, žinau... Tavo - "adidas". O mano tik suplyšę.
Ne tik už save atsako mano skambinantis žadintuvas. Smulkūs parašai ant juodu tapusio mokyklinio popieriaus, baltomis raidėmis išvedžioti skaičiai - geri ir blogi. Visi jie tokie. Geri ir blogi. 
Žinau, ko noriu. Žinau.. žinau? Spėju. Bandau spėt. Dėt rankas ir nelaukt, bet dėliot jas ten, kur naudinga ir atrodo geriausia. Ir viskas taip keista.
Noriu, kad rytoj būtų šalta.
Nenoriu į mokyklą. Noriu į studiją, grot, grot, grot, ir rankiot suknistas natas, ir keikt jas, kai neteisingai atrenku. Noriu žaisti tonikom, subdominantėm ir dominant septakordais. Noriu žaist mažorais, minorais, bemoliais diezais taip, kaip žaidžiu jau kiekvieną dieną. "Užsikabinsi". Taip...
Suknistos rankos nusvyra ir baigiasi tuo, kad sėdu prie hammer'ių ir pull-off'ų... Aš nejaučiu pirštų. Faktas. taktas. Nata. Fak(tas). Suknisti kraujo kūneliai ir nedanešamas iki pirštų deguonis. Sumauta anemija. Sumauti tuzinai vaistų.
Noriu, kad rytoj nereikėtų į mokyklą.
30 d. metalinės nesąmonės...
Žinau, ko noriu.
Antro kvėpavimo.

White Stripes - St. Ides o March.

Komentarai

Kormokodranas sakė…
Labai labai labai skaniai susikaitė :) Nedaug žmonių randu, kurie taip įdomiai mokėtų parašyt viską :)
ens sakė…
Dėėėėkui (:

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter