"Žmonės tempia tave žemyn."

Būtent šitą frazę, kurią kaip tik suformulavau vakar žiūrėdama "Krikštatėvį", ir radau šiandien skaitydama Stephen King'o "Kūną". Pripažystu, jis meistriškas psichologinių ir siaubo knygų meistras. Jo knygose mažai kraujo. Tik kažkoks pasamoniškumas, kuris veikia tave, nori to ar ne.

"Žmonės tempia tave žemyn" pagal mane.
Aš kalbėjau apie minią. Bandą. O jis kalbėjo apie draugus. Bet paralelė ne tokia jau ir didelė, kai pagalvoji. Principas toks pat, tik mastai mažesni.
Vakar pusė šeimos stebėjosi, kodėl aš, kaip visi "normalūs" individai, nežiūriu chorų karų. Pasakiau, kad man tai atrodo nesąmonė. Ir dauguma mane kažkodėl norėjo pasodint ir priverst žiūrėt. Jie traukia mane žemyn. Nori gražint ir priverst mastyt kaip ir didžioji dauguma - banda. Gal kiek ir neteisinga juos taip vadint (o gal ir jus? Nežinau. Mat nepažįstu jūsų), bet kol kas nerandu kito termino. tai tiesiog minia, kuri nenori kad būtum savimi. Nenori, kad turėtum savų minčių. Turi atitikti "standartą".

"Žmonės tempia tave žemyn" pagal S. King'ą.
...
" - Krisai, tu irgi galėtum mokytis klasėje, kuri ruošiama koledžui. Juk esi pakankamai protingas.
 - Mokytojai patys nuspręs, į kokią klasę mane paskirti. Savo kabinete susės į didžiulį sumautą ratą, kinkuos galvomis ir murmės: "Taip, taip, teisingai, teisingai". Tiems smirdžiams terūpi, kaip elgsiesi pradinėje mokykloje ir kokia aplinkinių nuomonė apie tavo šeimą. Vienintelis klausimas, kuris juos kamuoja - ar tu nesudrumsi ramybės mylimiems turčių išperoms, pasiruošusiems stoti į universitetus. Gal būt man pačiam derėtų pasitempti. Nežinau, ar sugebėsiu, bet pamėginti verta. Nes aš noriu ištrūkti ir Kasl Roko, mokytis koledže, daugiau niekuomet nematyti savo senio ir brolių. Trokštu nukeliauti ten, kur niekas manęs nepažįsta.. Kur nebūčiau iš karto įtrauktas į juodąjį sąrašą. tik neaišku, ar pavyks tai įgyvendinti.
 - Kodėl?
 - Todėl, kad žmonės tempia tave žemyn.
 - Kas tokie? - paklausiau spėliodamas, apie ką jis kalba - mokytojus, suaugusius monstrus, tokius, kaip panelė Saimons, kuri svetima sąskaita panūdo įsigyti naują sijoną, savo brolį Išverstakį, besitrainiojantį Tūzo, Bilio, Čarlio ir panašių tipų draugijoje, o gal motiną su tėvu?
Tačiau Krisas atsakė:
 - Žemyn tave tempia draugai, Gordi. Nejau to nežinojai? - jis dūrė pirštu į Tedį su Vernu, kurie sustoję laukė mūsų. Abu iš kažko juokėsi; tiesą sakant, Vernas žvengė kaip pamišėlis. - Draugai, - pakartojo krisas. - Patys skęsta ir tave velka už kojų. Ne tavo jėgoms juos išgelbėti. Gali nebent nugrimzti į dugną kartu su jais."

Intrigai ir pamąstymams paliksiu kaip ir tylą, jei tai įmanoma rašte.
Eikit miegot mielieji.
Darykit ką turit daryt.
Kas jūsų valioj.

Komentarai

Kormokodranas sakė…
G! Tau vertėtų susipažinti su mano drauge... Ji irgi nekenčia minios, bandos, bando nemąstyti taip, kaip visi.
ens sakė…
Būtų idomu :]
Tik tiek, kad aš ne nebandau [pabrėžiu žodį] mastyt kaip visi. Aš nemastau, kaip visi. Ir aš tiksliai žinau, kad nesu jos dalis. Tu irgi nesi :]

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter