Ūžia

Kažkada nedrąsiai pasibeldę jie neklausti įsiveržė vidun. Nepaisę tebeaidinčio laiptinėj krumplių tuksenimo į medį, jie čiupo mane už rankų ir kojų pirštų, ir išvilko į tamsą. Jau nebe atip, kaip anąkart - tyliai ir lengvai. Šį kartą viskas buvo sunkiau. Skaudėjo. Ne galvą, ne. Giliai šidrį, ir tuos proto užkampius, kuriuose paslėpti mano sąmonės likučiai, į kuriuos bijau žiūrėt. Jie išlenda tamsiais nakties vakarais, kai atrodo, kad tuoj užmigsiu. Jie krebžda po lova, ir aš bijau iškišti iš  po antklodės koją. Tada jie mane nusičiups.
Bet ne. Jie vedė mane už kojų ir rankų pirštų. Iš pradžių vilko, o paskui, kai niekas nematė - pastatė. "Didingi žmonės tyli" - šnibždėjo seni medžiai alėjoje. O mes ėjom. Per nugarą man šliaužė jų rankos ir pirštai - tokie šalti ir klaikūs. Bet aš nenorėjau, kad jie išnyktų.
Žinojau, kad jie mane stebi, nes jutau jų pirštų pagalvėles ant savo vokų. makabriškai dangstydamiesi tamsa jis sūpavo mane. Įsupo į niekad nesibaigiantį voratinklį, ir supratau, kad niekada iš ten nebeištrūksiu. Pirštai lauks pavasario. Aš jo taip pat lauksiu. Viskas prasidės tada. Pavasarį. Vieną dieną. Aš lauksiu.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter