Am... Ar mes pažįstami?...

Minus trisdešimt šeši laipsniai celsijaus...


Įstrigo į galvą ta frazė, kurią visą spektaklį kartojo peraugęs ir tėvo netekęs vaikas.
Kurią kartojo vaikas, neturintis visiškai nieko.
Kurią klykė su tokiu malonumu, kokiu kiti ragauja vaisinius ledus.
Spaudė rankose baltas jos rankas, ir jie abu šypsojosi įraudusiais veidais.
O aplinkui snigo.
"Taip sėdi, ir valgai duoną su cukrum. O už lango - minus trisdešimt šeši laipsniai celsijaus ir sninga cukrumi".

Aš jaučiuosi laimingas.
O tu, Elzyt?









Skaitau jus.
Kiek daug svarbių dalykų.
Kiek daug.
Noriu skrist.

Nieko nėra nesvarbaus. Voras audžia tinklą, ir jam tai svarbiau už viską. benamis rausias šiukšlių dėžėj, ir geresnio užsiėmimo jam nesugalvosi. Varnos kranksi maisto šaldamos ant negyvų ir  juodų medžio šakų, nes daugiau nieko kito nemoka. O pagrindinis pjesės veikėjas - medis - stovi, nes nieko daugiau negali.
Kokie mes riboti...
Kokie mes nesikeičiantys ir besikeičiantys.
Kokie chaotiški ir piktai laimingi.
Kokie blogai geri....

Nematomas žmogus glosto man dešinį skruostą.
Taip, aš tokį turiu.
Kiek per didelis amžius, sakysit.
Bet man tai svarbiau už viską.









Jis išniręs iš mano vakarinės maldos paguldė kūną ant grindų. Egzistavom. Tu - sėdinčiu stabu mano gyvenime, pastatytu ant lovos atbrailos, mėtomu ir vėtomu, nučiupinėtu purvinų pirštų. Aš - sena knyga, šimtą kartų vartytais puslapiais ir išsitrynusiomis raidėmis. Knyga be pavadinimo. Be teksto. Be prasmės ir suvokimo palikta kažkur prie tavo kojų.
Nematomas žmogus paglostė mano dešinį skruostą.
Ir ji alsavo jam į kaklą, krosnimi pūtė senus prisiminimus ir dulkes, kurios niekada nebus realios. Bučiavo virš galvos sklandančias saules, ir sugrubusiomis nuo lyros pirštų pagalvėlėmis blizgino žvaigždes. Ir ji niekada daugiau nenusileido iš ten, kur saulė nesikeičia.
Visa amžinybė.
Kaip šokolado skonis ji prabėgo - kelios minutės...
Ir išskrido.



Coldplay - We never Change.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter