Mes išsigraužėme.


Supratimas, kad manyje kažkas gyvena atėjo gana greitai. Suvokimas, ką tas kažkas su manimi daro - kitas reikalas. Jis būna. Kartais. Ir jei jau būna - nesitikėk nieko gero. Ankščiau nebūdavo beveik nieko. Mažiau. O dabar jis nepraleidžia progos rangytis manyje visą laiką.
Aš išsigraužiau. Išgraužiau viską. Kruopščiai. Iki paskutinės smulkmenos.
Kaip maža juodoji skylė. Viskas aplink patamsėjo. Jis verčia mane jaustis nepilnaverčiu individu. Ir nors žinau kad taip nėra pasiduodu. Būti valdomai... Kitaip jau nebeišeina. Jis nebeišeina iš manęs. Man tai nepatinka. 
Aš norėčiau pasakyt kaip yra. Norėčiau pasakyt  viską. Kodėl negaliu? Noriu kažkam išklot. Išsipasakot, kaip jie tai vadina. Aš kaip kunigas, davęs celibatą - tyliu kaip žemė, nes taip liepė. Jis. Aš. Aplinka.
Kai jis būna viduje darausi pikta. Aš gailiuosi. Išsigraužiau. Pakankamai. Tyliu. Tylėsiu.
Tada

jau
tylėsiu.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter