Silver factory

kažkas priminė prisiminti filmą 'factory girl'. Pusmetis... Kiek jau prabėgo, o viskas atrodė negreita. Dveji metai, kiek nedaug, ir kiek ilgai, ir kaip stebuklingai tirpsta. Žmonės, kuriuos vadinti draugais gera ir nelabai, ir tie, kurie tokie pat svarbūs bet nebylūs. Kaip gera.
Silver factory mūsų gyvenimo dalis. Sidabrinis fabrikas yra mes. mes esam sidabriniai.
Viskas kas vyksta, vyksta atsitiktinai (ir ne tik). paleisti pavėjui jie tiesiog išsiblaškytų ir neberastų savęs, nes silver factory viskas vyksta tik veiksme, tik improvizacijoje, tik gyvenime. įkvėpta daryti kažką gero, kažką duoti, kažkuo mėgautis. tu įkvėpta saulei. tu saulė.



raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juod a. raudona. juoda.raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda. raudona. juoda.


užsimerk. aš miegosiu ant tavo peties. ir kai mėnuo privems kibirą žodžių į mano kišenę... išties - čia nėra mūsų kaltės.
aš myliu visą pasaulį, bučiuoju jo kojas ir mėgaujuosi šaltais pavasariškais purvinais prisilietimais prisiminimais priminimais. pakylu į dangų kiekvieną dieną matydama tą patį vaizdą. man net nebereikia matyti. man nereikia užuost. žinot, kad niekas nepasikeis ir tie dar du metai prabėgs kaip laikrodis iš smėlio dėės. atrakcionai. man viskas gerai.
po truputį išprotėju. visą gyvenimą taip buvo. gyvenu savo silver factory ir man labai gerai. visi mes kūrėjai. visi mes menininkai. bet tik menininkas tai žino. ir jis renkasi ne tą kelią (?). kodėl. (?) (?) (?) (/) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (/) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (/) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?) (?)

rytoj vėl bus spalvota. juoda, balta, geltona. languota ir apvalu, kaip visada buvo, vėl gerėtis galima. jau dabar gėriuosi užmesta plyta. jeckau, kas man yra?...
Factory girl. silver factory. apsėsta neaiškios mintis,neatsakomybės, beatsakio laukimo ir beprasmybės kupetos. teisi aš. išprotėjo. lėtai neišvengiamai sunkiai. bailiai. when you get it, if you get it, could you got it...
mirs. lovett...



















Aš išprotėjusi ir neblaiva, paskendusi savo rūstybėje ir feministiškume bučiavau jo akis ir tyliai verkiau į apsiausto kraštą, į keistą žalios spalvos atlapą, kuriame nieko neįmanoma paslėpti. Niekada dar nesu atsibudusi čia, kur manęs kažkas taip (ne)laukė. Kažkas taip rijo akimis per veidrožio stiklą sklindančiais spinduliais nusėtą savo nugarą. Kažkas kvėpavo man į  dilbį, vis liesdamas plaukų galiukais kaklą ir kutendamas paširdžius, dar baisesnius nei protas. 
Aiškinai, jog svajojai apie pasaulio pabaigą. Laukei jos kaip žuvis krante oro, laukei, lauki, lauksi. Visada niekada visko atsisakinėjai, praleidai prigą pabučiuoti pasaulį po savo kojomis, ir bijai, kad niekas nebepasikartos, nors galėjai. Grauži save mintimis, kurios ilgainiui pavirsta pasakišku noru padaryti kažką gero sau, pakilti, pakyli ir tempiesi kartu mane. tokią lėkštą ir tiesiančią rankas į saulę kaip į vandens lašą dykumoje. geriančią muzikos garsus pro stiklinę už sienos. 
ir pameti pakelėje. neatkreipi dėmesio. aš nukrentu ir laukiu sugrįžtant. nukrentu.. laukiu... visada. pasaulio pabaigos.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter