O žinot..
ŽODŽIAI.
Ir įrodymai. Turiu vieną. Vieną vienintėlį. Per maža? Dar ir kaip. Man reikia daaaaaug įrodymų. Kiekvieno menkniekio. Ir amžinas tupėjimas (in)sane būtyje. Yfsfmoeujfpwot';Scvkvnnv. Štai ką noriu pasakyt. Ir dar v09erufęufsdkf'sdlf][eg[eoū9ytęėhręwrj. Nes nieko daugiau nebesugebu.
Jie kalba kalba kalba, o aš jau nebesuprantu. Nė velnio nebesuprantu. Nė žodžio. Ir vis kalba... Ir vis siunčia savo daleles trumposiomis žinutėmis neapčiuopiamu kitaerdviniu ryšiu. Ir priimu, priimu, priiminėju karts nuo karto. O taip norisi tėkšt pro langą viską. Dulkių siurbliu burzgiančią dėžę. Kiaušinį iškepantį nešiojamą tosterį. Plačią ir dažnai nuo dulkių apvalomą lentą judančiu paviršiumi. Arrrrfggrhjrjjfhsdfhjksdhfjksdhhk!
Aš turiu įrodymų. Žodinių. Vaizdinių. Pagaliau esu tikra. Šiek tiek. Minimaliai. Lašu iš stiklinės. Prišiksiu Hendrix'o twin brother prie durų. Ir kalbėsiu kalbėsiu kalbėsiu kalbėsiu. Ir siųsiu šimtus gabalėlių savęs tuo kitapusiniu ryšiu, siųsiu iki tol, kol manęs neliks. Kol žodžių neliks.
Žodžiai į kairę, į dešinę ir per vidurį. Žodžiai aukštai, žemai, šiaurėj, prietuose, muzikoj, pokalbiuose, mokykloj, ant sienos, gyvenime, gatvėj, vėjyje, žodžiai žodžiai žodžiai! Šiokie žodžiai, ir tokie žodžiai. Viskas, užteks. Nė žodžiu daugiau, nė žodžiu mažiau.
Varge, ką aš kalbu...
Tų žodžių apskritai nėra!

Nirvana - Smells like teen spirit

Komentarai

Kormokodranas sakė…
Dar smagiau susikaitė :D
"Prišiksiu Hendrix'o twin brother prie durų."
:DDDDD

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter