"Tarkim, yra realus faktas, įrodantis, jog tam tikras įvykis iš tiesų nutiko. Nori nenori mūsų atmintis ir pojūčiai yra pernelyg nepatikimi ir vienpusiški. Atrodo, kad netgi  dažnai neįmanoma atskirti, kada faktas kurį mes manome suvokią, yra realus faktas, o kada tai tėra "faktas, kurį mes suvokiame kaip realų". Todėl tam, kad mes realų faktą įtvirtintume kaip realų, mums prireikia dar vieno - lygiagretaus - realaus fakto patvirtinimui. Bet tas kitas, lygiagretus, realus faktas reikalauja įrodymų, leidžiančių patvirtinti, ar tai yra realus faktas. Taigi tam, kad įrodytume jį tikrai esant realų, reikia dar vieno lygiagretaus realaus fakto. Tokia grandinė, kiek akys užmato, tęsiasi mūsų sąmonėje ir neperdėčiau sakydamas, kad tam tikra prasme jai besitęsiant ir man tą grandinę pratęsiant, formuojasi ir mano egzistencija. Bet kažkur viena grandis nutrūksta. Aš iškart sutrinku. Ar realūs faktai yra anapus trūkio esantys dalykai, ar realūs faktai yra šiapus trūkio esantys dalykai?"



H. Murakami 
"South of the Border, West of the Sun"

Komentarai

Aurimas Nov. sakė…
Čia tai vienintelė knyga, kurią vadinu Epu. Joje kartu ir visas gyvenimas, kartu ir absoliučiai nieko. Dansu.
Kormokodranas sakė…
O man tai Sputnik Sweetheart labai labai labai labai..
ens sakė…
Aurimai, skaitant ir man susidarė toks įspūdis. Ji nuostabi.

Saule, kaip tik ryju akimis.
Kažkur skaičiau, kad Murakami galima tik dievint arba nekęst. Kad vidurys jam neegzistuoja. Ir velniškai sutinku.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter