vienasdutrysketuripenkišešiseptyni

Mano žmonės jau užgesę. Jie tyli tamsiais vakarais prie svetimo stalo kaip paukštukai ant beržo šakos vėlyvą rudienį, skalaujami palaidų siūlų ir liūdesio lapų, krintančių ant pilkumu apsnigtų blakstienų. Užsimerkę skaičiuoja pomirtines jūras po devyniomis saulėmis, o atgulę į beprotnamio lovas linguoja į laikrodžio taktą, kad nepamirštų kelių į namus, kuriose jų laukia tik svetimas stalas.
Mano žmones dažnai lanko liūdesys. Pasibeldžia į kreivą jų langą, o jiems ant širdžių pabyra gruntas ir vanduo, kaip iš kažkada mirusio Kristaus - vanduo ir vynas. Jų Biblija - seni faneros lakštai ant sienų, apkabinėti laikraščių antraštėmis apie išorinį pasaulį, pageltoniję nuo laiko ir nusitrynę nuo pirštų antspaudų. Šokolado kvapu ištepliotos grindys - jų paskutinė vakarienė. Mano liūdesio žmonės jau seniai niekur neišeina.
Naktimis jie nežiūri televizijos, bet pro snaigę stoge spokso begalybę ir klausosi visatos muzikos lyg seno gero šešiasdešimtųjų rokenrolo. Guli ant senų juodų grindų, pro kurių dažus jau šviečia nuo kietų kulnų nusitrynę medienos gabalėliai. Laiko rankas susidėję už galvos, kaip tuose nespalvotuose filmuose, kur viskas buvo nuoširdu ir gera. Jų veiduose sustingę šypsenos, o languoti marškiniai plazda nežina kur atkldusiame skersvėjyje. Perbraukiu savo pirštais per jų plaukus, jų šypsenas, ir tyliai pabučiuoju kaktą prieš miegą.
Ir, kildama aukštyn, nežinia kur nešančio vėjo glėby, kuris geriausias meilužis ir išdavikas, tyliai tyliai šypsausi. Pirštų antspaudais žymėdama žvaigždes užmirštu kurioje pusėje Saturnas, ir pasiklystu, kaip ir mano liūdesio žmonės. Užmiegu kažkur, kur manęs nėra, o pabudusi atsibundu ten, kur ir buvau - rankas sukryžiavusi už galvos, gulėdama ant jodų nusilupusių grindų ir žiūrėdama į begalybę, kurios niekada negalėsiu įsivaizduot.

Mano sapnas baigės - kartais suprantu.
Pakylu ir uždarau duris iš kitos pusės.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter