Mano Deodenas iššukuoja iš Tavo plaukų geltonus vabalus. Mano Deodenas virpa Tavo ausyse nesibaigiančiu krentančiu šaukiančiu laukiančiu tylinčiu miegančiu gęstančiu imančiu ūžimu. Susemia raukšleles aplink sąnarius kai ištiesi pirštus. Jų garsus. To, ko niekada nepasieksi. Mano Deodenas išrašo Tavo rainelę spalvomis, kurios neišsispaudžia iš dažų tūbelių. Mano Deodenas niekada nėra mano. Išlašantis limuzinais lyginiame valandų skaičiuje didžiosiomis raidėmis. Pratylintis augimą ir kitas tikroves. Šnabždantis maldas apsigint. Išsikvepiantis sandalmedžiu.
Ak, mano Deodenai tatuiruotu kūnu, kortų nameliuose verdantis rytą... Tavo stogas dar niekada nebuvo toks vienišas. Tavo dainos dar niekada nebuvo tokios mirusios. Tavo tylos niekada nekvepėjo vynu, apraudojusios savo raudonį. Atsidūsti. Atsidūstu.
Išsikvėpiam.
Jau nebereikia.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter