šiandien aš fenas

heh, pučia pučia pučia.
man atsivėrė trečia akis, nupaišyta su mėlyna biliardo kreida ant kaktos.
Ant Mano kaktos.
juk kartais tu visai ne su jais, hm?
Akropolių daug, o Babilonas buvo tik vienas.
būtų gera, kad nė vienas iš jų nebūtų net gimęs.
arba kad aš būčiau negimus.

heh, tyla.
tik pučia mano ausys amžiną giesmę.
vakar išmečiau šlepetes ir atliekamą dantų šepetėlį.
supratau, jog mano spintoje niekas neapsigyvens.
bent jau ateinantį amžių - garantuotai.
lyg iš penktadieninio Donnie Darko - krūtinėje atsiveria skaidri skylė.
ji lekia.
lyg guminukais, lyg baltu vandens sluoksniu būtų galima viską paaiškint.
bet juk ne viskas telpa tik tarp baimės ir meilės.
o gal?

galų gale jie pasibučiuoja, ir viską užtvirtina happyend'u.
what a piece of shit.
susikibę už rankų eina į horizonte degantį medį.
kur devyni lekia, dešimtas nereikalingas.
o visgi, geras dalykas vieniša kelionė namo visiems galvojant, jog saugiai krataisi daugiabusu.
amžinas dangus ir ėjimas į niekur.
į šviesą. į arbatą ant stogo.
tik mano mintys, mano džiaugsmas ir mano liūdesys.
matyt, save suvokt man rūpi labiau, nei priversk kitus manyt, jog jie laimingi.
matyt, pastarasis dalykas man sekasi geriau.
žvelkit kiaurai per mane.

mad world

lyg tyčia - šiandien mano sesers gimtadienis.
šypsokis.
juk tau gyviau nei man.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter