Žmonės man sako, jog esu uždara.
Didelis pliusas.
Lapai jau seniai nukrito.

Matyt dėl to, jog ne kiekvienam taip, ojjjjj kaip neeee.
Laukiu savo rudeniško hipizmo pasėkmių, seno Zenit'o ir dar daugiau valandų su metalo siūlais apvytais pirštais.

Rytoj nešu klasiokei kefyro gimtadienio proga.
O jei rimtai, aš baisiai sergu.
O vieninteliai vaistai uždarė duris ir dingo kažkur, kur ne man tenka egzistuot.

Ar sugebėtumėte perklausyti 44:00 minutės trunkantį kūrinį?
Gyvu protu ir širdimi?
Jaučiu, kaip manyje, su kiekviena diena vis labiau, apsigyvena teatrinė būtybė.

"Pabučiavimas tavo buvo karštas ir trumpas" - gyvenime nesugebėsiu.
Šiurkštiems žmonėms nelemta turėt gražių dalykų.
Na, nebent, kaip jis sako, balsą.

Iš vidaus atryju aistros gniužulą ir pasiunčiu augančiai charizmai -
juk viskas netikra.
Gal visgi paglostysit kaip katę?

Pati užlaužiau sau rankas, užtrenkiau slenkstį ir numečiau stiklo raštelį tėvams -
matyt, negrįšiu.
heh, šekit minutę sniego.

Niekada nemėgau Red Hot Chilli taip, kaip turėjau.
Taip pat niekada nedariau to, ką man liepė daryt.
O galbūt būtent tai man ir liepė.

Užmerkit žalią spalvą, nuskuskit katę, nušaukit dangų ir nudažykit jo plaukus žaliai.
Apvilkit Grybauskaitę hipiška suknia ir ištatuiruokit ant nugaros taikos ženklą.
Ir iškėlę vidurinį pirštą į dangų šypsokitės.

Galų gale dingstu iš šios vietos, palikdama jus ramybei ir tylais.
Trieilinkitės, nes Odsėjas plaukė tik dvi dienas.
Gaila, kad nenuskendo pakelėj, nebūtų reikėję rašyt dar 200 psl prakeikto hegzametro.

"Mes tavo akys melsvos, plaukai ryži,
Tavo svajonė gyvent Panevėžy"
Sakot, iš meniškumo į kažką?

Damn you all to hell.
Per ilgai jau, peeerrrr ilgaaaaaai
knisausi tylėdama.

Komentarai

Aurimas Nov. sakė…
Užburiančios mintys. Totaliai.
ens sakė…
Dėkui dėkui dėkui Tau. Už viską.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter