56327

dar niekada man nebuvo taip bepigu. niekada mano balsas tyloje neskambėdavo šitaip - sodriai ir ramiai. niekada nešnekėdavau su savimi, tik tada, kai niekas kitas negirdėdavo. o dabar niekada tapo kasdieniniu paukšteliu, vis išlekiančiu iš mano burnos.
šiluma, tyla, klausimai, tramdomieji, tekstiliniai dažai - neatpažintas skraidantis objekt(aš) lipantis galvomis... ateivių kaukės, nuodingi grybai, negyvai užgliučinantys mano smegenis - iki nukritimo/suvokimo/suirimo. norėčiau, jog mano veidas svirduliuotų kaip klaustukas - banguojantis ir trumpas, su apvalia atauga, skirta pusiausvyrai palaikyti.
štai jums ir laikas - visi į kapus. vieni tik lankyt, o štai - pykšt pokšt - belankydami, beskubėdami pas tuos, kuriems jau bepigu, pagreitina procesą (metalas, skardis, BUM, ilga, tiesi, pypianti linija horizonte). pagerbkim numirdami patys. klaustukas. taškas.

dvidešimt tris valandas lyja. stebuklingas tamsos skaičius: nepadalinsi, negausi pakėlus kvadratu. palieku skaičius ramybėj - manieji man per daug svarbūs. tik kodėl visada taip - klaustukais?

čiuožiu nuo jo lyg vaikas - tiesiai į smėlio dėžę. lyg nuo kalno. ech, vėl viskas miglota, vėl viskas šitaip - kvaila, beprasmiška, bepigu. klaustukai džiaugiasi ir gieda - bepigu. išnyksta, nutyla. tyla. vėl imu šnekėtis su savim. be jokių klaustukų.
jau.
be.
jų.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter