JIE MAN SAKĖ

visi mes turim kvailus slaptažodžius ir statistinius duomenis, ir asmens kodus, kurie, nors užmušk, niekam nereikalingi. jie man primena numerius ant pilvo, kuriuos rašydavo mirusiems "Dievų miške". kai tokį gauni pas, imi melstis, kad gyvenimas pagaliau taptų tokiu, kuriame daugiau sapnų. tų, gerųjų.

vėl klausausi mad world. po vakar viskas jau mad. i'm mad.
trys gurkšniai, ir po dvejeto metų suprasiu, jog per kiekvieną koncertą vis iš naujo įsimyliu Kostą Balčiūną ir jo gitaros solo. mano kaklas ir balsas vemia, jau mintimis ir garsais, jau saule ir pykčio priepuoliais, ir bosais, skambančiais atlapotoj galvoj. ir net jeigu 13fortas ir dings iš šio miesto skambesių, tyliai nusikeikusi melsiuos, kad grįžtų.

Sweet Salt metu klykiau "jie man sakė", ir buvau tikra, jog sakė, ir sakys, ir netgi sako, tik stengiuosi negirdėti ir išsiugdyti įgimtą kurtumą pasauliui. trys poros kerzų koridoriuje, ir viena iš jų mano. nirvana ir euforija - neatsiejama nuo dingusio balso - šiandien tėvai mokosi skaityti iš lūpų.

miego stygius. litras kava atsiduodančios smalos ir daug mokymosi (prakeiktas žodis). o galvoje vien tai, ko neturėtų būt.

vygdau pareigas.
vygdau prieigas.
vygdau nuobaigas ir dar šį tą daugiau.
viduje rangosi. tik šį kartą aš pati.
"tokios dar tavęs nesu matęs"
aš taip pat. niekada savęs nesu mačius.
laiminus visus Balčiūnus, vienintėlę alternatyvios muzikos laidą Lietuvoje "Muzikinis rūsys", Stranger aeons, 13fortą ir Night, kurie "metė atkazą".
paaukojau pusę Zenito juostelės.
kad tik viskas sudegų išdeginai.

Lėkit nuo kalno aliaskoj ištiesę rankas į visus dangus, kuriuos tik turit.
velniop viską, gyvenkit, šypsokitės. gyvenkit.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter