mano rudenys

SO
code very happy
ir lyg to būtų gana - tylinčios sienos virsta ant mano vienišos galvos.
užsimerki ir galvoji, kada gi prabusi.
moshimoshi.
ketvirtadienis - mirties alyvose šventė.
jaučiu, kaip iš pasiutimo kunkuliuoja viduriai.

kyla jaunas mėnulis.
mano trys dainos ir mirę atlikėjai keliasi iš numirusių.
she got all night, 
she got the time

virduliuoju, krentu nuo lubų ir dūžtu į šipulius.
myliu ir verkiu. šaunu ir krentu nuo kulkos.
witchy  witchy wizz
look out, Im breathing fire
drakonai jau seniai išmirę
tik dar ne aš
nors bent jau vidujai
gestu

vis dar ne aš.
gabalas torto ir balta arbata
pirmą kartą nesigailėjau negrojusi.
apvogiu žmones, sukarpau jų kojines, paskui susiuvu ir gražinu -
beširdiškai.
drakonai visuomet buvo bejausmiai.
tiesa ar mitas?
drakonai niekada nenešioja juokdarių kaukių.
heh, tik ne šis.

viena istorija, vienas miegas.
užmerkit akis artėjant šešėliui.
vistiek viskas nublanksta prieš begalybę.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter