pasigauk prisimink

matyt taip buvo lemta.
"mano meile, tavo akys - nieko tokio, išgyvensiu..."
užspauskit man akis - nebematau jau, šiaip ar taip.
atimu iš savęs viską -
šiandien nukabinau visus plakatus bei mielas smulkmenas nuo sienų,
išmečiau visus nereikalingus mediatorius,
stygų dėželes,
ištryniau senus numerius adresų knygelėje (telefoninėje ir ne tik),
savigarba su senais užrašais, kurie buvo tik mano minčių indai, atsidūrė šiukšliadėžėj.
"ir bučiuodama kalbėsiu - jei gali ir apkabink
turbūt viskas, turbūt nieko, jei rytoj nepasitiksiu"
ir jokio šokolado. ir jokios muzikos einant į mokyklą,
jokių tikrai gerų filmų.
iki tol, kol nesusiimsiu, ir nebaigsiu.
ko?
groti arba negroti

"o kur man toliau, aš visas - rasa"
kaip kartais tokiomis dienomis trūksta apkabinimų.
amen.

labanakt.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter