freaky styley

šiandien atbula ranka - nueidama - pamojavau facebook
taip pat parodžiau taikos ženklą paklausta, kodėl gi noriu užšaldyti savo "sąskaitą" - viską apibūdino žodis "mėšlas". matyt, šiandien man viskas freaky styley. gal net per daug.
nekyla rankos - nei grot, nei niekam niekam. vėl - galvoj pasimeta laiškai. į galvą atklysta viena iš mėstamiausių vaikystės dainelių:

aš žinau, žinau - tu man rašai
laiškanešiai tik miega
lietus užklumpa - permerkia kiaurai
pasimeta laiškai


ir raidės, sakiniai
žydrai nubėga...


tu gi man rašai, tiktai laiškanešiai
pasenę serga uždegimais
tu gi man rašai baltai baltai - 
ant balto baltas, argi skirias

kad ir dabar.
jau gal nebesiskiria.
einu ieškot seniai pamestos kasetės su ta dainele, nors ir žinau, jog nerasiu.
under the bridge

tikiuosi, kada nors gyvensiu name raudonomis durimis.
bet tikėtis neverta.
šiaip ar taip, rankena bus balta :]
freaky styley!

Komentarai

xexe, sutapimas, aš pamojau vakar xX
ens sakė…
yeah, geeeras :}

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter