viskas!
visi taškeliai kliockeliai ant visų i, bi, ši ir t.t. (dabar netgi po t yra taškelis!)
as i thought i was lost.
o dabar jau ne:}
screw you little fingers. visa diena praleista nirvanoje. tiesiogine ir perkeltine. ir grupė.
štai jums dar vienas, betikslis, beprasmis, bejausmis, bekraštis mano dangaus blynas.
mano dangaus atraiža, mano Mortelės akys.
Mortele Mortele, ar užtenka pupelių, brangioji?
žinoma, juk aš brangi. tuo pačiu ir pasauliui ir visiškai niekam.
šiuo metu noriu pavasario.
gulėt ant Žemės odos lopinio, pasismaugt visatos plaukais, paskambinti neesamu telefonu dievui ir pasakyt, kad jau bepigu.
arba bent jau nusiųst žinutę.
ir mano galvoje suskamba milijono vertas klausimas -
ar tik ponulis dievas neturi buko feiso anketos?
mojuoju jam nuo muzikos šilta ranka.


pro objektyvą visi daiktai atrodo mažesni.
už jo gali pasislėpt nuo visko, kas laukia. kas lauks ar laukė.
žmogui, stovinčiam už objektyvo, negalima turėti jausmų ar emocijų.
kai užaugsiu, už jo ir ištekėsiu.

pezu, ar ne?
amžinas įsikišimas TAIP meteoritu.
pagaliau. pagaliau, pagaliau vėl ėmiau baigti galvoti.
telieka melstis, kad niekada ir nebepradėčiau. tai žalinga smegenims ir širdžiai.

Komentarai

Aurimas Nov. sakė…
as i thought i was lost.
:)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter