nepabusti

iš kito kambario atšliaužia mišios.
matyt, kaip tik tos, Marcinkevičiui..
o aš tiesiog negaliu žiūrėt.
ar nors vienas žmogus iš ten stovinčių nusibraukė ašarą?
vardan to, kas jau - viskas?
nuoširdžiai?
ar matėt?
aš, kad ir kaip bebūtų gaila, ne.
visos grybauskaitės, adamkai... o kas tikra?
po velnių, kas nuoširdu?
ne, viskas. per daug pasakyta.
per daug iškalbėta.
labanakt.

Sapnas

Šią naktį sapnavau, jog tu mirei:
Kažkur toli, atrodo, varpas gaudė,
Visam name užgeso žiburiai,
Ir širdį juodas nerimas suspaudė,
Ir visas aš raudojimu virtau,
Ir meilės žodžiai daužėsi krūtinėj -
Lig šiol, deja, nepasakyti tau,
Dabar jie buvo žodžiai paskutiniai.
Aš parklupau po didele našta:
Tai mano meilė, - tavo balsas tarė.
Ir pajutau, kad meilė - net ir ta -
Man dvigubai sunkesnė pasidarė.
 [J.M]

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter