lakštingalų lizdas (scar tissue)

kažkur mano pėdose plazda mažos liepsnos.
užsidaryti, neįsileisti.
nieko. nei vieno. nei vienos.

jie ateina ir dingsta.
šneka ir dingsta, kai būna pakankamai tušti.
kai būna pakankamai atsigavę.
aš - kunigas.
melagis, pasileidėlis kunigas.
ir jūs tikit, kad nueisit kažkur toliau?
melagiai ir dar kunigai smeigia peilį į nugarą.
pirmyn, nusisukit.

klausti tik tam kad būtų paklausta.
sakyti tik tam, kad būtų pasakyta.
klūpėti tik tam, kad būtų priklūpėta tiek, kiek reikia.
mirtinai.
tai - žodis.
tai - mano evangelija.
juk iš pradžių ir buvo žodis, ar ne?
žodis, kuris smigo giliau, nei tikėtasi.




kažkada čia jau buvau. išpažinau. ir dabar aš vėl čia. taip, ir jie čia. kunigai. ne mano, ne. asmeniniai. savi, bereikšmiai. tupėt, laukt, sekmadienio rytais kepti blynus. ar pasakiau laukt? ne. jau nebe. niekada nebelaukt. veikt, daryt, eit, skrist, kad nuskęsčiau, kad girdėtumėt, nes kiekvienąkart jums skęstant esu ta, kuri girdi riksmus, maldas, purvinus prašymus, pagalbos šauksmus.
būtų geriau, jei turėtumėt ką nors, kas būtų jūsų atrama. kaip kad obels šakoms atrama, kai vasaros pabaigoj jos lūžta nuo vaisių. kaip kad tiltui pastoliai prasidėjus siaubingai audrai. kaip kad į jūrą išmestam japonui nuolauža, kurios šis galėtų įsikibti. nes baisu mirti vienam. nes baisu vienam gyvent. nes baisu, jog rytoj atsibusi jau nebijodamas.
o dabar šypsausi.
šypsausi, nes šilčiau, negu šilta.
šilčiau, negu šilta.
šilčiau, negu šilta.
šilčiau, negu šilta.

.................šilčiau...................
............negu................
.......šilta........

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter