whatever

viskas einasi
kažkaip keistai

ir tegu gal vistiek nustos judėt ryt
ar dar kada
heh šypsaus
nes tik šią akimirką man bepigu
dar girdžiu šaukiant savo brolį kažkur jis iš 80's o aš tik iš čia mano vaizduotė susilpnėjo o arbatos gėrimas pranoksta net ir svajones kurios šiomis dienomis per daug realios. atėjo hipių metas. nenoriu kalbėt apie karą ar taiką tad geriau nekalbėsiu visiškai. jis sako, kad daug ko apie mane nežino o iš tikro tik nenori prisiminti. greičiausiai pradėsiu dainuoti nes šį rytą kažkas man įkrito į gerklę ir dabar veržiasi laisvėn.

kažkas verčia mane vėl groti. vėl vėl vėl.
jau buvau pamiršus kaip tai pamišėliškai beprotiškai malonu.
su mediatoriumi rankoje galėčiau papjaut kad ir visą sudirbtą pasaulį. ir kas man. šiandien aš kvėpuoju.




Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter