maktub

mano tylos lėtai sninga kunigams ant pečių. jų koridoriai pilni iki viršelių išdegusių knygų. visos kadais išvaduotos sielos glaudžiasi tai po vargonais, tai po purvinais balkonais - tyros, nesuteptos suteptų minčių vertos skaistyklos kampai. ir kas iš to, jei aplink - šimtai bejausmių kanalų, su šimtais bejausmių veidų. jei žinai, kad tikrovei užtektų tik vieno. as if - tylintys traukiniai gieda vis dar alsuojančią goodbye norma jean, o tu žvelgi į savo mėlio atspindį baloj ir matai dalį jos savyje. matai save joje.
mes esam vienis.
prakeiktas, laukiantis, byrantis vienis. mėlis.
kažkas.
ir jei dabar pagaliau iš dagaus nukristų kometa, ir pribaigtų mane, ir pribaigtų visus, juokčiaus į akis visatai. na tai, kas, kad mes nieko neturim. kad mūsų namai - po dangum, po skylėtom kepurėm. kad kartas nuo karto mes - dvasios našlaičiai.
maktub, - jis paima mano ranką ir vedasi per dykumą.
o aš vis einu ir einu neatsisukdama.
tikiu ir pasitikiu.
tikiu.

aš į tavo akis kaip į dangų
kaip į mėlyną dangų žiūriu

Komentarai

Aurimas Nov. sakė…
Vienis niekada nebūna prakeiktas. Tai magija, žmogiškasis sakralumas, iškalbinga tyla. :)
ens sakė…
žodis "prakeiktas" čia buvo bandomas panaudoti ne pagal savo tiesioginę paskirtį, o ir jo reikšmė kitokia.
čia "prakeiktas" - žodis su šypsena, lyg iš kokio seno, apšepusio baikerio lūpų, tik teigiamas :)
Aurimas Nov. sakė…
Neeufemizuok, supratau ir taip, šiaip už danties patraukiau. :)
Lauksiu AC/DC, o tu laiško sulauksi, kai tik grįšiu iš Paryžiaus. :)
Peace, mate.
ens sakė…
ech, lauksiu. nors, matyt, grįžęs ir pats šį bei tą rasi :)
Peace.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter