garso į pavadinimą neįrašysi

aš padaryčiau viską kad šiąnakt mano stotelėje nešviestų žibintas.
orandžinės šviesos per daug sekina, gelia, beprotybės šauliai mano trimitais apsikrovė naktys kas kad jau dabar kas kad dar tik vakar aš atsiimčiau kiekvieną sąkinį kad tik galėčiau

tu tu tu, tik tu pristuksenčiau nes esu dėkinga
nes esu laiminga už tai kas ir kaip yra dabar nes velniop kaip yra nes man gera kad šitaip nes

sielai rudenėjant.
taip taip, už meisto žverys pasipuošia aukso vilnom na ir kas man
pabundant priešais aušrą, kas rytą priešais saulę seną
širdin mažyčiais pirštais
tuk tuk, tik tu stuksena

velniop, velniop, velniop

atsiimu atsiimu atsiimu gyvenimą iš mirusųjų
nes dabar turiu tokią gyvastį nešančių saulės žirgų koloną
jog nė vienas ne

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter