D'You know what I mean

pasirodo, mano Poseidonas viską suplanavo iš anksto.
ak.
atrodo, šitiek kartų rašiau tas pačias raides čia keverzodama vieną vienintelę problemą.
ir kokio velnio. 

mano Poseidono akių spalva nepakito.
jis ir toliau kartais šypteli, kartais taria lemiamą žodį. kartais pabėga.
mano Poseidonas viską, po galais, viską žinojo iš anksto. ir nepasivargino to pasakyti man.
gal tuomet viskas būtų kitaip.
gal tuomet man nereikėtų ieškoti tos sąmonės kertės, kurioje jis iki šiol užsirakinęs.
sakote, su-per-no-va.
bet šiandien aš vargiai baltoji nykštukė.
juodoji skylė.
visiško nieko singuliariumas.

tebūnie - jis sukurs keistą veikėją, kuri būsiu aš.
tebūnie - išgelbėsiu dvėstantį kaimą nuo kyborgų atakų.
tebūnie - jo istorijoje mirsiu.
tebūnie.
jis - ne mano Poseidonas.
ak, juk neturiu teisės sakyti net "mano".
skęsk, lėtai, kankinamai, o jūrų dieve.
aukoju tau visą žvejų kaimą,
aukoju negimusius
mirusius
šlapis iš gimdos į pasaulį
išspjautus kyborgus
aukoju lūšnas ir save vardan visko
supernovas, ak
Poseidone, myriop tave
myriop
myriop
myriop

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter