hoppipolla

norėčiau nebesvirduliuoti šokdama melsvą tango.
norėčiau tomis minutėmis paimti jį už rankos.
pasakyti, kad viskas gerai, kad mudu dar nebaigėm.
norėčiau tikėti, jog dar nebaigėm.
jie sako - saujos pilnos laiko.
maniškės pilnos laiko stokos, miego stokos, jėgų stokos, sveikatos stokos, jausmo stokos ir ilgesio, ilgesio ilgesio, kurio nebetrūksta.
(ar pastebėjot, jog arbatos garai nuo puodelio pakraščių kyla tarsi apversta taurė?)

mano lekiantis prancūzas sakė, jog artėjam prie robotų.
ak, nejau, mano mielas, nejau?
nejau pats jauti širdį sustingstant delne?
nes aš tau išgročiau ištisus žodžius, išgročiau kas gelia, tik tau - kaip niekam kitam.

jaučiu, kaip paukščiai nubėga delnais.
kaip pasrūva gyslom pagieža, aistra ir pavydas. ir noras, noras.
ak, jei man dievulis nebūtų davęs žvirblio sparnų ir elrelio sielos, čia juk nesėdėčiau.
jei nebūčiau į savo smegenis įsileidusi baltakaklio, žydinčio genijaus, nebūčiau, juk nebūčiau?..

"kas be nuodėmės, tegu akmenį į mane meta"
nagi, kuris iš jūsų?
pirmasis?

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter