aš kaip surūdijęs dalgis vidur lauko.
paliktas. nuo praeitos šienapjūtės.
mano rankininko vardas buvo Kazys.
aš dalgis.
dalgis, nužudęs Žilviną
kas rytą žudantis dantis ir rėmenį
ir žolę. ir virš visko -
žolę.

tą vakarą Kazys tarsi jaunas žmogėdra
vedėsi keistą būtybę šalia
keistą moterį švelnių atspalvių suknia
jinai šypsojosi ir krykštavo
ir jie kalbėjo apie žolę ir jos tėvo rankas
jos tėvo rankas lietui lyjant

jis įsmeigė mane į žemę, taip kaip ir kas kart
kai baigęs darbą rankove nubraukdavo
ištryškusius ant raustelėjusios kaktos
išvarginto vandens lašus.
pačiupęs moterį keistai suspaudė
ir man suspaudė ašmenis, kad ne mane.
jisai nuėjo. jisai, jisai
paliko mane vidur lauko.
skaudėjo.


o gal ir gerai.
nes čia dukart leidžiasi saulė
ir du kartus kyla.

ir mane du kartus traiškantis debesis
ima keistai ūžt
juk visada turėsiu save.
tad stoviu.
matyt, esu nekintantis
kintamasis

(būtų paprasčiau tiesiog nustoti rašyti tai, ką noriu pasakyt, atskirose eilutėse. tai - vedantis iš proto judesys. tai - mano grotos. tik horizontalios)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter