.my own. personal. jesus.

gerai, būkim atviri. vienas. du. trys.
aš pakylu ir išeinu. dabar. jau greit.
nes laukiu žinios. iš kito laido galo.
iš kito šitos Ne-mano šalies galo.
iš kito klasės galo.
iš kito stygos galo.
nes viskas pasileido velniška rulete.
taigi čia aš iš savo ateities žaidžiu.
ir pralošti, matyt, noriu.
virš visko, noriu neturėt ateities.
gal, kai ateis laikas, ir neturėsiu.
gal, kai ateis laikas, turėsiu jūsų ateitį.
gal tai jūs ateities neturėsit.
aš neturiu ateities.
o kai ateis laikas, ir jūs tą laiką pavadinsit mano ateitim, tai nebus mano, ta bus jūsų ateitis.
aš niekada neturėjau ateities.
o kai ji ateis, dar labiau neturėsiu.
(marčėniškai, marčėniškai, ne?)

o kai ji ateis, duok die (ve juk neapsiverčia liežuvis sakyt), kad jusčiau tą patį, ką jaučiu dabar.
stygų, šilumos, arbatos, laiškų ilgesį.
ilgesį to, ko niekada gerai nepažinojau.
ilgesį to, kas į mano esamą ateitį jokiais būdais neįeina.


trys, du, vienas.
nebe taškais. nebe laukimu.
nes gal visgi ne taip jau ir sunku - motyvuotis.
spjaunu. 
nes sunku.
aš juk nežinau kas bus.
pavargau norėti žinot.
gal ir nereikia.

ne, nereikia. tikrai nereikia.

kaip oro nereikia.
kaip maisto nereikia.
kaip nereikia kraujo cirkuliacijos,
                                                 širdies plakimo, juk nereikia.
pučiu didžeridą iš šaukiu tiesiai į plytų sieną.
nes nereikia. šaukti.
nes gyventi nelabai reikia.
gaila, kad tik šiuo metu.
gaila, kad ne ateity.

(o ateity juoda skylė. 
gal ne šiknaskylė. 
gal ne. 
gal tik juodoji. 
na, žinai, Kostai, skylė.)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter