sunday - monday

tu mane pamiršai. 
ir aš tave pamiršiu,
Rondo


šiandienai užtenka to, jog vieną vienintelį kartą matytas žmogus vietoj tiesiog "labas" tau sako: "gal išgerkim kavos"; žinojimo, jog ne poetas tu, palyginus su visais sėdinčiais toje pačioje patalpoje, ir šiek tiek toks, kai pasako, kad vis dėlto esi velniškai talentingas.

drawback 
aš tau nupiešiu.
tu man atgal.


juk nelabai turiu ką pasakyt. "šitą parašei Kongui? tam Kongui?"
taip.
"o kada man parašysi?"
kada nors.
"o kas tas A.N.?"
nelabai svarbu. parašiau juk ir adelei. gerai, kad ji nežino apie tai. gerai, kad nė vienas iš jų nežino. gerai, kad nė vienas iš jų nesuskaitys nieko, ką parašiau. nebent lengvą sapaliojimą apie aklą dalgininką Kazį.

kavos. vyno. muzikos.
pilnas. gyvenimas.
arbatos.
o labiausiai trūksta pokalbių. žmonių. tikėjimo.
žmonės, kur jūs dingot?
užkalbinkit mane, nagi, užkalbinkit.

aš tampu panaši į 87 keltuvininką prestižiniam NY viešbuty.
matyt, ir baigsiu, kaip jis.

matyt, pirmam kartui būtų užtekę ir" labas".

matyt, būtų. bet puiku, kad neužteko. aš labai džiaugiuosi.


tu mane pamiršai. 
ir aš tave pamiršiu, 
Rondo

Komentarai

554233 sakė…
o kodėl tu neužkalbini
ens sakė…
per dideli įsitikinimai. per maža aš.
554233 sakė…
kokie tie įsitikinimai?
ens sakė…
nebūti pirmai.
554233 sakė…
palik savo komforto zoną ir būk, galbūt yra kažkas kas nori tave užkalbinti, bet neužkalbina dėl tos pačios priežasties

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter