mes dažnai paspringstam natom
dažnai paspringstam arbata

bent jau aš paspringstu. nuolatos.

kvailutė, kvailutė brangiausia. 
sniaukrojanti, bijanti, besipurtanti nuo verksmo ar šauksmo.
ir kas gi man sakė, kas gi man sakė...
tiesiog.

dabar labiausiai už viską nenorėčiau apkabinti tavęs.
ir labiausiai už viską norėčiau apkabinti tą patį tave.

bereikšmės kalbos, tikėjimas, laukimas. - amžini žodžiai, niekada nesibaigiantys, besikartojantys  mano ankstyvos, nepribrendusios budėti būties aprašėliai. nieko nereiškiantys, neturintys prasmės. neužkalbinami. neatsakantys. skaudantys.
lyti per paprasta. gyvenimas moko - paprastai negražiai paprastumas dega. dega, dega, degu aš, kakta. vidiniai demonai skęsta naktiniuose potvyniuos. ir tai nieko, tai nieko.
nes virš visko mėnulis, tas dievas, pakeliantis vandens letenas ir uždedantis ant mano amžinos nemigos pečių. juokinga, absurdiška, kvaila. žali puodeliai su geišom nebepasiekia lūpų ar lubų. net jei ir pasiektų... kas iš to.
dėl ko.
nesvarbu. tai - smulkmenos. viskas vien smulkmenos. mylėti smulkmenas. kaip tuščius antkapius. kaip į upę kretančius lašus. kaip po kojom tyvuliuojančius lašus. kaip beprasmes smulkmenas.
myliu, myliu tavo sparnus.

meilė - banalu. meilė - miestas prie jūros.
ir velniop. ten bent jau kvepia druska.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter