kažkas sušunka pirmyn romantikai. norėčiau tau pripilti pilnus plaukus lietaus. norėčiau, kad tavo plaukuose dūgztų bitės. ak. 
tavo plaukai - tavo plaukai, aš jų nepažįstu. jie radioaktyvūs, jie tarsi pasiskolinti. man paskilę pirštai, man paskilusi siela, ir negaliu daugiau liesti armonikos. baltas fortepijonas užrakintas. užrakintos mano sielos kertės, jos užsirakino vakar gulint žolėje, neištariant nė žodžio, nes žodžių nebereikia, atleisk man. atleisk ir tu. tikrai. nesijaudink.
mes dvikrančiai dvikraičiai katinai ar šunys. dar nežinau. kodėl katinai visada atsigula prie mano galvos. šitai žinau, anie taip akivaizdžiai nusistekenę - jie nori išlakti mano smegenų pieną, brangų smegenų pieną, du litai kg. smuikai.
paganinis viena styga grojo. o tu ar sugrotum man šypseną. sugrotum man lietų? sugrotum, žinau, kad sugrotum. tik aš jau neaimanuočiau, man pirštai paskilę, vienintelis garsas kurį dar galiu tau išleist tai stipinų garsas. tai stipinų garsas paukščiui skrendant. paukščiai juk neturi stipinų. paukščiai turi gretimus kaulus. kaulus - lygtis be aiškių sprendinių. tai jau viskas, ar ne? tai negrąžintos skolos, tai negrąžinti žodžiai.
jei kada dar išplaukčiau, tu pamatytum miestus, begalinius miestus. aš norėčiau pabaigos. restorane. užsisakyti pabaigą. užsisakyčiau tinkamą būdą numirti. restorane. užsisakyčiau vyrą. profesiją. užsisakyčiu saulės spalvą gruodžio ketvirtąją, kai švis.
disonuojantys ausiai klavišai. kodėl klavišai. mano žodžiai kaip klavišai. jų 88. jų beveik begalybė. tai labai daug, žinojai? žinojai? juk viskas gerai, artojau tau, sakau tau, juk viskas gerai.
bet ir sau pakartoju. ak.
zyle, zyle, zylute, mačiau tave šiandien ant savo lango. sekmadienio popietę mačiau ant žolės besiūbuojančią pakelėj nežinios pusėn. zyle, zylute, tu mano dievas, tu mano deivė. tu buvai zaratustra, žinojai? ak, nesvarbu, nesvarbu. tai bitės tarp tavo plaukų, tavo akys kitam lauko gale nuo manęs, gražios gražios akys.
jau žinau kad reinkarnuosiuosi į užbrauktą žodį ant lapo. žinau, kad reinkarnuosiuosi į akimirkai dūžtančius langus ar bangas. aš tik stipri tegalėjau sau leist taip daryt. kabliataškis. rėk, jei taip nori.

tai gal apsiverksim,
                           gal a?

Komentarai

Zylė sakė…
Nepasimesk. Dažnai aš pas tave atskrendu - siela ar paukščiu. Nors ir turiu narvą - vieną langą, lovą, stalą ir pusiau nugertą arbatos puodelį. Apsiverkim, aš mielai.
ens sakė…
ak, miela... mes pakeiktos ašarotojos, tik tiek. net tiek.

ak, sniegena... ak. čia tau:
http://www.youtube.com/watch?v=U627H5CSQKc
Zylė sakė…
Nesakyk niekam, bet mano apleistas varniškas kūnas taip be proto pasiilgo sėdėjimo ant žemės ir lingavimo, ir tos didelės tavo akies.
ens sakė…
juk mes dar palinguosim. jei ne 16 - tą, tai 18 - tą.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter