4912

taip, tai tu.
ne, ne tu.
tu.
ant mano pagalvės. vėl.
pradurk mėnulį, būk geras. trenk man per snukį. gal kas pasikeis. gal pasikeis pienės pūkų spalva. gal pasikeis kavos kvapas (jis sako, be kofeino kvepia kitaip). visa tai nudažo namų stogus, vietoje čerpių - raudonos durys.
save sarcasm for yourself

arbata, kuriai netinka kardamonas.
per daug laiškų, kuriuos turėčiau parašyti.
per daug visko, per mažai šilumos. ne tik saulės.
dieve, atsiųsk man ką nors. bet ką. kažką, į ką galėčiau atsiremti, įsikibti.
viskas per skysta, iš po kojų vėl slysta žemė. aš verkčiau, po galais, verkčiau. tik tiek, kad tai, net ir tai nebeduoda tamsos vidui užpildyt. viskas kažkaip..... blanku. per daug daugtaškių, per daug kablelių ir pasikartojimų, per mažai vektorių ir to, ko reikėtų.
breath out some circles 
ir tai viskas.

vėl gaminti pakaitalą tylai. nes kažkodėl tu judi geičiau, nei spėju vytis. vėl. dar kart. daugiau man nieko nežadėk, gerai, būk geras, gerai?
eilutė.
rodyklė. taškas.
mokausi. ne. lauk. ti. dar. kar tą.
matyt, esu atsilikusi ne tik ore, bet ir gyvenimo tiesose. perrašau savo žodyną.
                                                             sielą.
                                                             kūną.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter