no, we won't

ir va, jau viskas.
o atrodo, tik tik įsivažiuota. duok dieve, kad prašymas laikyt stojamąjį būtų išsisiuntęs, nes niekada nemokėjau elgtis su LAMA ar kitom techninėm valstybinėm įstaigom. rašysiu kažką apie kažką, apie serijinius žudikus. pakištos mintys, praplėštos pėdkelnės, tinklinės, ne mano, niekeno, bet tai neturi reikšmės. neatsakyti laiškai. neišmokti tekstai tiems patiems stojamiesiems. nes dabar jau viskas gerai. aš susitaikiusi. susimėčiusi. susitrejinusi. susi~

WHOAA
ir va. jau viskas?
sukurt scenarijų. trainspottin'ti.
grąžinti ir gražinti.
che. dusulingas kosėjimas. kažkas gergždžiančio. indų akys. žmonių - indų. plėšo. krūtinę, sprandą, visą dievą suplėšo garsai ir prisilietimai. eik tu.. kažkur, nežinau, kur tai yra, kur galėtum egzistuoti visu tuo, kuo man nepatinki, A.

kartais galėtum grįžti. ne, ne taip, kaip kad anksčiau. žinau, neturėjau. žinau, kad turėjau mąstyt blaiviau. bet rimtai tai pradėjau daryt tik nuo kovo. aš nesupyksiu. tikiuosi, ir tu ne. tikiuos, supranti. na, jeigu ne, gal taip ir geriau. aš tau leidžiu pradingti tuose keistuose vasarą išgrotuose ritmuose. leidžiu vėl susirasti mane. nebijok, neieškosiu. tiesiog. gero kelio, laimės, ple ple ple. 
kreiptis greitakalbe.
kreiptis keistais miestais ir stiklainiuose uždarytais žmonėmis. indų akimis.
nė viena sesuo man nepasakys, kaip nusidažyt plaukus baltai. nė viena sesuo neparodys pavyzdžio. nė viena iš jų man nieko neduos, tik dės gerą slap'ą per snukį, kai to paprašysiu. mėlyni tušinukai keliauja į šiukšlių dėžę. nuo šiol tik juodi. nuo šiol tik tikras raštas ir tik tikri veikalai. užlūžęs riešas. prisimerkę stepių kareiviai.
miegot tau, miegot man reikia. nesuprantu nei kam, nei kodėl tokie klausimai, nei kam, nei kodėl lyja lietus. nebenoriu ieškoti, nebenoriu suprasti. plaidi plaukai, palaidas kūnas, nėra pavadėlio, nėra net šuns. mes ne visada rūkėm kartu. mes ne visada raudavom rasos plaukelius nuo juosmenį siekiančių žolių. aš pabėgdavau, nušaudavau tris zuikius, palikusi nuplikusias pasaulio skyles ten, kur jos neturėtų būti. ketvirtą valandą ryto. o gal šeštą. ne tame esmė.

mes džedajai, brolau.
mes niekada nepasieksime tikslo.

P.S. Jei kas 16 - tą dieną būsit Panevėžyje, jei 18 - tą valandą neturėsit ką veikti jei užklysit į Bendruomenių rūmų mažąją salę, už 5 litus galit pasižiūrėt pagal A. Ambraso pjesę "Duobė" pastatytą to paties pavadinimo spektaklį. Mums tikrai praverstų palaikymas.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter