B5 FUTURE REFLECTIONS

trokštu pajėgti iškęst

tai dar ne visai. dešimt litrų vandens, negirdėjimas, nenoras girdėti. aš ar vis dar...? ar tu?
kartais tai visai sekina. nebuvimas. nenoras. apsimetant gražiu iraniečiu iš nieko verto žurnalo, neturint sesers, turint jų penketą. šeštas ar septintas vaikas, 30 litų. miego klojimas. ašara ir prakaitas ant kaklo. laukimas nelaukiamo, nesulaukiamo, labai laukiamo. nenoras. noras. geismas. 
tai beveik lanksti ateitis. pasiilgti pastato, nepasiilgti žmonių, viską paliekančios savo dvasios. aš ją prarijau. aš ją pralošiau su nepažįstama mergina prie kavinės. tuo metu ji traukė kažką panašaus į malboro ir žiūrėjo į mane. vaskinom. mano siela jos rankose. mano siela jo rankose. mano sielą nusinešė krišna, taip ir nepasakęs, kad tas keistas saldainiukas su kokoso drožlėmis užnuodytas. kabliataškis. šauksmas. persilpnas šauksmas. taškas.
tu tik nepabėk, gerai? 
pauzė. klaustukas.

turiu atrašyti į susikaupusius laiškus. bet nekyla ranka. kyla noras tik juos sudegint.
kokia ten sakei daina?
nedovanotina, nedovanotina klaida yra naktis.
nedovanotina klaida yra vaivorykšte negyvai uždaužyt vienaragį.

mano mintys skraido greičiau, nei suspėju kalbėti.
ir todėl nežinau. ir todėl negaliu šaukti garsiau, nei šaukiu. tokio šauksmo nėra. jis paprasčiausiai neegzistuoja. neegzistuoja ir miestai. egzistuoja tik naktys. col tempo - lig laiko. tik naktys.
T taškas
didžioji.
             mažoji.
                         konstanta.
užtrauk mane kol gali. tomis naktinėmis akimirkomis aš juk užsiuvinėju amžinus būties užtrauktukus.
aš juk užkalu duris, kurios atsidaro.
lig galo.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter