ku

vaškas.
aš galėčiau pašaukti. ištiest ranką. galėčiau atsisėsti į dubenėlį pieno. galėčiau išaugti akimis pro tavo žiūronų stiklelį, galėčiau nugroti pirštus iki kraujo, galėčiau skambinti į duris klavišais galėčiau paaukoti naktis kaip nekaltą avelę jahovai galėčiau atiduoti kepenis sergančiam astma galėčiau peršokti tiltus galėčiau nurimti, bet dar neišeina.
viskas ko noriu, ko prašau - apkabinti tuos, kuriuos myliu, tuos, kurių neleista ilgėtis.
mano siela slenka tyliau už bet kokį fontaną.
aš tapau fontanu, nes net tu manimi nusivylei.
šaltoj ryto šviesoj miegantys indėnų vadai yra velniškai gražūs. rodos, jau pakyla ranka perbraukt pirštais antakius, žandenas, subtiliu lietaus chna nukapotą odelę. mutuoti. ištraukti šankis. iš pi. iš nedalomo, tylinčio 3,14.
aš žinau.
po galais, aš žinau - neturėčiau. neturėčiau. neturėčiau, kartoju mušdama į skausmingą krūtinę. turėčiau klūpėt, turėčiau melstis. turėčiau pamišt ar pamiršt. neturėčiau rašyt. neturėčiau dar kartą ilgėtis. visiškai. neturėčiau.

prie stalo sėdi tu ir tu. mes geriam arbatą. aš ir aš. ir gera būt taip. su savim ir savim. visumoj be savęs. savasties. išgaruoti, garuot. ne išnykti kaip dūmas. tiesiog. užsimerkus vairuot. naktimis kai nelyja. kai palaistytos sielos, kai žolė šnabžda kažkur laukiančią traukinio žiemą, rudenį, metų laikų aromatą. tik važiuot nuleistu stogu, perpučiamai, klausytis mr. hugh laurie, klausytis amžino amžino bliuzo ir šviesios nakties nuotykių.
šviesios naktys.
pakimęs balsas, vis dar gyjančios rankos.
kažkas tyliai nukrenta. ledynas ar šluotos. pelės ir aviatoriai. mėgti kamienus nėra sudėtinga. jie kabo mano mieste, jie kabo prie šiltų šešėlių fontanų.
ištiesi ranką. išnyksta.
ir taip gera.  (i took my love down to violet hill. there we sat in snow)
net keista.
kada gi aš šitaip suspėjau...

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter