septyneri metai audrų. ir nieko. ir nieko.
tai vis keistas prašymas. tai žinojimas. ir nieko. ir nieko.
nepasakau nieko naujo. nepadarau keistų atradimų. nebeklaidžioju gatvėm. viskas tarsi sustingę. vaške, stikle.

A.
žinai, kartais norėčiau skaityt tavo sielą. kartais norėčiau, tikrai norėčiau suprasti. norėčiau padėti. norėčiau padėti praeiti įvesti. užbėgt už akių. (užbėgus už akių aplink juda makabriški siluetai, seladono žalumos girios ir kaulų šypsenos. visas skysta, išplaukę, nenušauta iki galo. 9 m m tikrai buvo per maža). tai turėjo prasmę. turėjo prasmę kiekvienas kartas, kai sakiau, kad jau gali nebe. tada tai buvo. tada yra dabar.

Ž.
daugiau nebus tavo kaktos ir mano kaktos. naktimis vynas nėra gerai. nakimis vienatvė niekada nerekomenduotina. naktimis nereomenduotini žmonės, ape kuriuos žinai per daug. todėl nerekomenduoju savęs nė vienam tavo raumenėliui. tad miegok. tad greičiau nusisuksiu. tad dieve, padėk.

L.
šmtasis ne. gal šimtas pirmasis. aš ištiesiu ranką, nudiegia medį, mano dainos neskamba po jo šakomis. gal jau ir nebeskambės. tiesiog. padėkočiau, jei būtum. gal būsi. kada. pirmadienį. nes tai šokolado dena. nes tai diena, kai išgraušiu saulėgrąžą. nes tai diena, kai fėjos ima skraidyti ir kramsnoti mirusių galvas. nes tai yra laiko šaknis iš pi. palinkėti tau gero. tik šimtąjį kartą. tiktai šimtas pirmąjį. che. cho. šypt. juokis, mano mažas brolau. mano mažas brolau, tu didesnis už mane visa galva.

K.
esi mirštantis rytas. rytas miegantis esmėje ir tai, kas ir kaip - tai kas ir kaip. aš leidžiu tau nekalbėti. leidžiu tau nutilti, nes žinau. ar sugebėsi paleisti/paliesti visatą. šį kartą tu bėgi. tavo kojos ne visada siekia mėnesį. jisai padarytas iš sūrio, jo neveikia tikslumas ir graikai. gal asfaltas po kojom, kad elgetų šauksmais aš kalbu ir nusikalbu. gal užvoščiau per kaktą. gal tylėčiau. virščiau meduoliu. nes tai paprasta. nes tai - tik asfaltas po kojom. išburk man saulėtų rytų. nes yra valandų, yra tokių žodžių, kurių neturėtų būt. jie papraščiausiai neegzistuoja. tik mes vis dar įklimpę juose. amen. neskaityk šitos knygos, kad ir ką tai bereikštų. nebijok, jei skaitysi.


mąstau kas geriau - būt paukščiu ar kate. ar skaityti knygas. ar dar kartą įmerkti pirštus į beribį būties apelsiną. žodžiai neša mintis vientisam arbatos dūmui. nes tai reikia daryti dažniau. paleisti širdį pasivaikščiot. paleisti auksavilnę sielą pasiganyt pripučiamų lėlių tyruose. mums reikia vandens. mums nereikia gyvų mirusiųjų.
tas pat per tą patį.
nežinoti, kur dėtis iš didelio noro
iš bekraščių nepaaiškinamo ilgesio siūlelių, supainiojusių rankas.
dieve, kas aš tokia?
atsakyk. na, 
juk tu kiekvieną dieną nuo 17 - os kalbi megafonu šalia "garso"

tai nedidelis kartas, kai nėra gerai su šypsniu. tai nedidelis kartas, kai iš tikrųjų. fuck. everything. nes pradėta kalbėti. daryti. dabar aš pirmoji. nebelaukianti. sirena.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter