smokestack lightnin'

tik tiksėjimas yra nuodemė. nuodemė yra nesapnuoti.
ne nuodemė neatsakyti tau normaliai.
ne nuodemė girdėti kažkieno balsą alsuojantį tau labos nakties
nes reikia, kad kas užmigdytų nualintą mano esybę
o gal ne.
gali ji per daug gyva.
dar aidi kažkur tie laikai, kai nemiegojau, nes realybė švytėjo tvirčiau negu sapnas
dabar tie laikai, kai kvėpuoju ir svyru. į kauną, į kauną.
garbanotų akių žmogus patiltėje atleis mano nuodėmes.
atleis man viską, kas įvyko.
nes jis tiki dievu, nes aš tikiu žuvėdrom, o ne seksu.
tai vis dar skara ant mano galvos. tai vis dar noras turėti. noras norėti nebenorėjimo.
cinamoninė arbata.
aštrumas, kartumas - gyvybės aromatas rytais ir priešpečių metu.
nelauk mano žodžio.
greičiau šypsniu sustabdysiu traukinį.
kauksiu mėnuliui žydint.
(jo pamėlę akys mane varo iš proto. o kad taip paleidus žarnas, mielasis)

auuuuuuuu
(nuo šios akimirkos plėšrūnai tampa moterimis. nuo šios akimirkos aš valdau gaivalus ir elektrą. nuo šios akimirkos mano gyslomis teka ne lakas, ne kraujas.
mama, aš nenoriu kraujo.
mama, nes nėra nieko baisiau, kai muzika tampa fonu)

jei dar nebūtum miręs
jei dar nebūtum miręs
                                   juodos užuolaidos blaškomos šaltos ryto šviesos 
                                   namuose klydinėjantys kalviai
                                   namuose klydinėjantys mes

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter