spitting out the demons

mano rankos neturi riešų. jos turi dantis. įsikabina. nebepaleidžia. jie susitraukia ir ilsisi miegantys lietūs. ausyje apsigyvena gnomai. kartais pavyksta nulupti odelę. kartais atsistojimas ant galvos tereiškia m raidės pradžią. išspjauti gaivalus. išsipjauti šleikštulį. kamiu. miglotas rėkimas. kalėdų senelio baimė.
atgimimas, dieve.

21.21

baltuose riešuose pasislėpę moterys. jos šnabžda įmantrias frazes prancūziškai, siūlo su jomis praleisti brangią, neniekingą, krūtų įspaudais ir kūnų atraižomis nepažymėtą, biblijoje neaprašytą naktį. kaitinmas. mano rankose antys. įsikabina, nepaleidžia. palik savo ranką man, pietūs nuostabūs, giovanni. 
kas eilėje sekantis, kas eilėje eilinis asmuo? apibarstyti cinamonu, virti tris su puse minutės.

giovanni, matai?
matau
uždaryk, baisu man

giovanni, sutraukiu nagus

žemės vidus užpildytas siera ir žmonių kaulais. jie skanūs, jie madingi ant stalo kartu su motinomis ir aukštakulniais batais. sako, dera su nutukimu ir netikėjimu. sutikčiau, jei ant a galėčiau padėti du taškelius, padaryti ilgąja. ilgąja šviesa.

kažkur viduje, širdyje, loja šunys.
šunys loja naktį man pravėrus langą.
keista. visai kaip kaime. 
           visai kaip namie.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter