jei

man viskas bus gerai.
norėčiau tikėti. jei tik galėčiau tikėti. nieko daugiau nereikia. tik tikėjimo. ateitimi. meile. kažkuo. meilė - pagrįstai nuvalkiotas žodis. mano žandai paraudo. mano rankos dreba, tyliai ir švelniai. jos jau visad - tik tyliai ir švelniai, bent mintyse liečia tavo veidą
nebelieka pavasarių, nebelieka raidžių. tik amžinas ir tartum tikras jausmas
tartum, gal keistoka obsesija
mano miegančios sielos dalelė
jei tik turėčiau kavos..
dabar po pirmos devynios.
ar tai turi reikšmės?

enter
shift

pradėkim iš naujo

mano žodžiai kartais turi prasmę. kartais jie migdo. kartais mindau juos tarsi menamus.
kartais nutyliu

tritaškis
dvitaškis
taškas

gal greimas pasakytų kad ašara

realiai viskas neturi reikšmės
mano žinios
mano neišbaigti jausmai

mano riksmas į tamsą klaikioje nemigoje

mano antrąkart minima
neišbaigta
meilė

apsuk mano kūną triskart
ir tai bus kažkas tokio, ką amžinai atsiminsiu.
mano plaučiai jau amžiams suteršti

ir net jei pūsiu tau į kaklą jau nužydėjusius pienių pūkus
tiesiog tyliai sušnibždėk, kad sapnuoju

čia šiaip sau
dėl mano būties ir esybės saugumo

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter