el hombre se ha quedado sin los ojos

mano bėdos yra mano bėdos, joms čia ne vieta. atleiskit.

tekartoju atleiskit.
heh, desole.
ironiškai šventa.

galvoje kaukia šunys, visai kaip namie. kratais aploja.
jeigu ne - supranti kad kažkas negerai.

metas viska iškasti. metas pradėt iš naujo. ir ne tik man.

šypt. sekt paskui Kenny Wollesen Kauno gatvėm ir kratyti galvą pašėlusiu džiazo ritmu ir just tarsi tą, šimtąkart skaitytą keruakišką prakaitą ant savo kaktos, savo žmogaus šilumą šalia. savo laiko, savo dvasios tekėjimą.

jeigu kas būsit kaune 4.30 - 5.04, apsilankykit fluxus džiaze. nuoširdus patarimas.



iškasami tušinukai ir mandalos. išsitraukiamas zenitas. randamas pakaitalas arbata apipiltai ir neveikiančiai klaviatūrai. kvaila manyti kad tai padės. bet juk negalima sustoti.
gali daryti ką tik nori, gali būti kuonori.
daryti ką nori, būti kuo nori.
net aklieji jaučia, kai vaikšto saulėje. 
net jie. o ir aš šią akimirką tik verlelė pasaulio sraigtyne.
tiktai vienas kapus bedailinantis, girgždantis slenkratis. 


šiapus viskas gražiau. šiapus gaunamos spalvos. šiapus kavinėje išpylęs cukrų gali surinkti jo trupinėlius drėgna piršto pagalvėle arba sprogdinti juos po nagais. pamėginkit. visatos sprogs po jūsų pirštais.

dar kelios dienos, ir aš vėl gersiu kavą. 
dūmosiu (visom prasmėmis) apie degančius miestus. lauksiu kregždžių (mat antys sugrįžo), ir viskas bus po senovei.

kažkaip ramiau. 
ant stalo suspaustų lapų krūva.

gerai.
net pavasaris juda. 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter