aš dar galiu išgyventy. tyliai. kad gink die nieks nematytų. tik kad gink die. aš juk galiu išgybent. juk žinau kad nekart gyvenime kartoju. juk nieko iš to. juk jau nieko. galiu užmigt. galiu pabust nelaukiamas ir netylimas kaip šimtai milijonų gyvybių.
radau nerimo sliūlą.

man jau kartais užtenka.

kartais tikrai.

aš galėčiau parašyti knygas, galėčiau jas palėšyt, galėčiau net degitn nesurasdama kas palaukia, galėčiau užmušt. juk nieks net nepasigestų. galėtų stebėt. nes niekas nebestebi.

kas masn iš to, dieve
juk tavo kojom tik bitė ropoja.
o mano kas, dieve

o mano
tik
kas

galiu laukt
tai nelabai turi parasmės. tai nelabai turi realybės
galiu laukt. tik galiu laukt

savo balkono su daug gėlių ir vienatvės.
aš dar galiu
kol kas

dar galiu šypsotis.
 iki vassario 5 os

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter