bonsoir no.2

net jei mano kūnas šiuo metu kapsi kraujais ir mažais smausmeliais kojose, net jei aš kraujuoju nepriklausomai nuo savo mažos prigimties, viskas yra gera ir šilta.
šiltos yra šaltos drebinančios naktys su vynu ant keistų kalvų
šiltas yra šaldytuvas, sėdintis prie manęs ir (ne)iškalbantis savo turinį, žodis po žodžio, tik man
šiltas yra šitas skardis, ir paklydimas, ir kritimas nuo sienos pametant tuščią butelį
šiltas yra suplėšytas sijonas ir pėdkelnės, ir šilta, kad nė trupučio negaila.

vėl prabudus penktą ryto ir sau tyliai pakrizenus susivokiu, kad, šypt, viskas geriau nei galėtų būt.


tik gaila kad aš vis dar nedrąsus mažas nykštukas blogom akim.

nes virš visko iš lūpų neiškrito tik

naktis ir gitara
ir lūpinė armonikėlė
ir paskutinis traukinys
ir niekada 
taip nemylėjau

mylėjau

vėjas ir naktis
[A.M]

bet dar iškris
iškris daugiau nei norėjau, daugiau nei norėčiau, daugiau nei norėsiu.
nes šitaip dabar tiesiog reikia, ir papraščiausiai kitaip negalėtų būt.

tik tvoros ir apkabinimai.
ir televizijos bokšto šešėlis dūmais paleistam horizonto kamputy.
aš skaitau tave. 
ir tu dar gali bėgti.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter