kartais tiesiog būtina skelt vieną gerą
į pilvą
taip kad susiriestum
kad pasipiltų kraujai iš burnos
kraujai, nes jų daug
nes tai aš tame vidurių skaudėjime ir akių aptemime
nes mažas pyktis, mažas skaudantis pyktis po mano pagalve, mirtinai prisapnuota


mažas skaudantis gabalas mano sielos
išlendantis prie čiobrelių arbatos.
per mažai suvokimo ir susivokimo
per mažai supratimo


kraujas iš gerklės
pjūklas
kraujas
pjūklas
dieve mano, kaip skaudančiai
kaip sumautai skaudančiai gelia

nes nė žodžio. geriau tik tylai sau. po stalu. niekam nematant. prisimenant.




kur ta mano dasios katė, kur atbėga ant kelių
ir burzgia. nes "aš žinau aš..."

aš labai nusikaltęs.
toks nusikaltęs kad bijau pakelt akis


tai trenk man į pilvą

tavo kraujas pro mano gerklę
tamo akių tamsuma mano aklume pasipylus
tai trenk man į pilvą


gal skaudės kiek mažiau. gal bent kiek bus ramiau. gal nustosiu tiek just. šitiek just.

žalia arbata ir citrinos ant mano kaklo.
duobutė prie ausies
kaklo duobutė
raktikaulis


---
tai mano ramuma įmerkta į tavo plaukus.
man reikia sielos operacijos.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter