nes tai kas dabar vyksta
yra visiškas puodelio nenulaikymas
tabako ir kažko prisigėrę pirštai
tik ne plaukų, nes reikia išlaukti laukiamo laiko laukti
sudaužytų veidrodžių ir laisvos vietos ant geltonų sienų, kur nuo lubų už kalnieriaus negražiai laša vanduo

baigėsi šokoladas, mintis tik prasideda
ir aš grįžtu prie nulio


4.48
4.48
4.48 kartoju
4.48
4.48 dar niekada nepabudau tokiu laiku


4.48

mano plaukai kvepia kažkuo panašiu į apelsinus ir lietų


ir mano baimės augimas proporcingas klavišų tarškėjimui

o taip norėtųsi
tiesiog
sėdėt ir žiūrėt į viską su tokia klaikia ironija
su tokiu tyliu grey room
iš po mano pirštų

ant mano grindų
kur dabar vegetuoju


tai palaistykit
aš riešais sugersiu viską, ką galit duot man


visą neapykanta ir visus laiškus, kuriuos išmetėt neparašę nė žodžio


nes štai jau septynetas tokių gula į mano stalčių
be vokų, be datų, be atgalinio adreso



pilni tylos ir apkabinimų

ir
ir mano galvos, vis dar bijančios nusileist tau ant peties.





žvaigždė ant krūtinės

"ir juda eglės viršūnė
ir juda eglės viršūnė
ir juda eglės viršūnė tartum švytuoklė
kol vėl pamažu sustoja"

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter