šitas laikas yra mažas, ir aš turiu į jį kabintis kiek įmanydama.
į šitą tabako kvapą sau ant pirštų ir didelėj skaroj, į kurią nuleidžiu veidą nuo žvilgsnių ir žodžių
sirvydo lietų ir spindulius, ir angelo žvilgsnį
ir mėtų arbatą
ir mėtų arbatą
ir kavą

ir saldainius savo kišenėj
kurie iki tokio švelnaus skausmo primena vaikystę
nes man eikia primint
man būtina prisiminti


nes aš pami(r)štu.


ir tik
       keista, taip dieviškai keista
       ant kelių tau galvą padėjus
       įaugti plaukais ir numirti


mažos plytelės po mano mažom kojom
mano maži žodžiai mažas mintis išsakydami virpa
dar vis dreba rankos.
ir nenustos drebėt.


"nes šitaip mintis po minties
žodis po žodžio aš pats
kantriai 
kas dieną
kuriu savo sielą, kuri galbūt pagyvens
kiek ilgiau
negu aš"

ar kažkas panašaus, šitas aidai, šitas m..

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter