danger, keep away

ne savo mieste dirbu ne savo darbą. maža būtis, slegiantis uostamiestis, slegiantys arabai su savo apvyniotom galvom, ramadanu, mano viršininkė bankrutuojančioj beprasmėj kompanijoj, lėtas gyvenimas provance.

man trūksta akvarelės ir popieriaus. man trūksta kelti galvą.
mokausi. kiekvieną dieną. lėtai.

dieve, aš taip ir neišmokau nesirūpint. to "dont give a fuck". niekaip.



mane reikia fotografuoti. nes aš graži.
manęs reikia klausyt. nes atlekia maža banga žinojimo kas esu. maža akimirka to savęs suvokimo, savo išminties nes o dieve, aš jos turiu. ne tų vardų linksniavimai, savęs graužatis, neapykanta vien sau ir niekam kitam dėl visko visko, lenkianti nugarą, kas dieną arčiau žemės, arčiau ašarų, bet mane bent supranta. mane apkabina, išplauna indus kai baigiu gaminti ir pasilieka kartu iki 4 ryto, klajojant po provanco žemes, klaidžiojant žvilgsniais po airių barus, poetiškai svarstant, gaudant drugius ir žvelgiant į tolį, nes man reikia judėt. man būtina, kitaip tik dar labiau save graušiu. man reikia užimti save.

niekad negalvojau, kad esu darboholikė.

pasirodo, esu.

neduokit man poezijos, ir aš sunaikinsiu save per savaitę. gal greičiau.
man būtina kava, laiškai ir teatras. man reikia piešti, man reikia rašyt, man reikia judėt ir keliaut, kalbėtis su žmonėmis kurių kalbos nemoku, greitai spaudyt šituos negyvus klavišus kad išstruksenčiau negyvą tekstą šitoj negyvoj, apleistoj vietoj.

atsiųskit man mėnulį.

pasiilgau savo zenito. pasiilgau visos tūpčiojimo ir fokusavimo magijos. pasiilgau susipažint su pačia savim dar ir dar ir dar kartą, nesusitikt savęs savo apmąstymuos


rašau dabar tai čia, nes greit visa ši pajauta praeis, ir aš vėl imsiu silpnai ir niekingai nekęst savęs.
aš turiu vertę, kad ir kaip neįmanoma man tai atrodytų. aš turiu vertę.


mane reikia kalbinti, manęs reikia klausyti, nes aš esu. aš esu daugiau nei daugelis. egocentriška? egoistiška. pasipūtėliška. kartais taip reikia, nes dar nesutikau žmogaus, kuris taip save ėstų, taip savęs nekęstų dėl visko, kas yra nutikę, net ne dėl jo kaltės. kuris taip sumautai stengtūsi būti geras.

aš pati sau pavydžiu savęs.


mano vidus yra mano vidus,
mano siela yra mano siela.
aš esu aš.

perfekcionistiškai netobula.

tai mylėkit mane.
tik tiek.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter