sunkis

Mano broli.
paleisk mane pavėjui kaip saują smėlio
išmėtyk mane su šiukšlėm
numesk nuo tilto
priverk tarp durų
išdžiovink saulės šypsnyje
išleisk dūmais pro kaminą
ištrink pieštuku iš popieriaus
sudegink liepsna kaip dagtį
atimk vaikišką užsispyrimą
nukapok aklas rankas
ir

pa
kil
siu.


№##

Užleisk man savo vietą autobuse. Aš juk graži ir išlepinta kalė su per trumpu sijonu. Aš einu jūsų pirštų galiukais ir paverčiu jūsų pasaulį, aš apverčiu jūsų pasaulį į savo miegamojo langą.
Galiu dainuoti "Niekada man meilės nebus per daug". Galiu apgauti jus, nes man jos niekada nebus. Maldauju, nulaužkit man rankas. Kad nebegirdėčiau, kad nebejausčiau kaltų jūsų žvilgsnių. Kodėl viskas sprendžiama būtent taip? Ne, tai mano kaltė. Juk mano kaltė, aš.. aš.
Keistas žodis.


jei pamatysi žaltį sapne
žinok - tai ženklas sielai...

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter