fuck

heh, kiek kartų šitai skelbiau?
jie atėjo manęs pasiimt - taikliai, sumautai taikliai mėtė į duris brazdesius.
o ir kaipgi kitaip.
"surask ką nors kitą, mielą ir gražų, kad galėtų manęs neprimint"

sielos broli, sakai, cafe, huh?
ir atleidžiu tau visas tavo nuodėmes.

lengvai siūbuoja lubos.
Godaro montažas daro savo? būtent.
jautiesi lyg būtum radęs kažką, bet niekaip nesupranti, ką.
o ir rytiniai as if jau niekada nebebus tokie.
už viską - vienuolika tūkstančių akių. lyg senas maldininkas sudedi rankas ir verki prie Marijos statulos.
ir man tai atrodo begėdiška.
ir aš pripažįstu tai melu.
ir man viskas verda koktumu per kepenis link skrandžio.
juk visai nejauti, kai tai sudegina širdis.
nes jie privalo kažkuo tikėt.

nes tikėjimas Kažkuo yra dovana, kurią toli gražu ne visi gaunam.
vakar paskambino pažįstamas. tikintysis.
ir pasisakė verkęs prie Marijos statulos Šiluvoje.

Labas vakaras, ponios ir ponai.
užmėtykit mane po vakarinio spektaklio ne rožėmis, bet buteliais.
užmėtykit pilnais mėnuliais su pilnatimis, kabančiomis jiems ant ausų.
vis "kodėl?" ir"kodėl?"
aš dainuosiu, o jūs - į mane bokalus.
kiek galima?
susimąstau: kada kas manęs klausė "kodėl?".
kada paskutinįkart manęs kas klausė, "hey, kaipgi tu jautiesi?"
juk užtenka pasakyt "taip, aš taip pat".

išsipūčiau lyg agurkas, prigrūstas cheminių trąšų.
net jei šviesu, nebešviečia.
vis eini tyliai gatvėmis, apsunkusiomis nuo savo vardų, ir užkliūni.
kliūni ir kliūni už kanalizacijos dangčių su miesto pavadinimu.
o jis jau įsirėžęs mano galvoje, mano atminty, kuri aidi teatralių balsu tuščioje scenoje.
ne, aš jį myliu.
per daug skaudu tikėt, kad niekada nekenčiau.
kenčiau.
ir dar kaip.
savame krašte nerasi savo kampo, tik nišą batams pasidžiaut po vėlyvų prisiminimų liūties.

laukiu, kad žvaigždė paliestų delną.
ar bent jau kregždė praskristų tarp pirštų.
jau seniai nejutau tokios saugios romantikos.
ir nemanau, jog tam reikėjo raudonai muštų kėdžių.
heh, užteko balso. tylos. pokalbių. kažko, ko dar niekada nežinojau.
kažko, ką buvau radusi jau seniai, bet niekaip nesupratau, kas tai.


burtininke, medžių mieste nieko naujo...
nesimelskit už mane.
tai aš sukalbėsiu vieną už jus visus.

gero gero jums vakaro :)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter