ir tebūnie kad kažkas yra, gerai? nes man pasaulio klaviatūra per didelė. aš nesugebu grot ja. ja groja dievas. tebūnie tai tavo dieviški žaidimai, gerai? nes lietaus esmė yra tiesiog užčiaupti žmones, viešpatie, kaip jam tai pavyksta?.. tai uodas ant tavo rankos - maža kraujo dėmė. ir ką? IR NIEKO. nes tu niekada nesukursi, niekada nepadarysi nieko tikresnio, už tą negyvą uodą tau ant rankos, už iš burnos šaltą dieną lekiančius šilto oro garus. nes tai yra juvelyrika, žinai? kas tu, kad ją gadintum? nes lietaus prasmė užčiaupti žmones. ir jei taip, po galais, jei jau viskas taip... duok dieve, duok dieve, aš tavim netikiu, bet jei kada iš neturėjimo kur dėtis apsireikši šitoj gatvėj, kur mano šešėlio dar būta, padaryk taip, kad
kad
galbūt lietus
nežinau


gelbėtų mano prakeiktą sielą. 
algi, aš gal jau eisiu.
užsimerk.
baisu man.



kvaily

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter